Forum Gra oparta na Władcy Pierścieni. Strona Główna Gra oparta na Władcy Pierścieni.
Forum o Władcy Pierścieni
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Specjalne umiejętności dla ras
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra oparta na Władcy Pierścieni. Strona Główna -> Propozycje i Problemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawideas
Lorien King



Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Lorien

PostWysłany: Wto 8:33, 19 Gru 2006    Temat postu: Specjalne umiejętności dla ras

Skoro różne krainy były najlepsze w jakiejś dziedzinie to może by wprowadzić coś takiego dla członków owej krainy, np. Rohirimowie, strzelanie z łuku na wierzchowcu + 10%
Krasnoludy Walka toporem + 10%

To tylko propozycja która z pewnością nie przejdzie ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kirkor
Kapitan



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 16:08, 19 Gru 2006    Temat postu:

popieram go, to by mogło się przyczynić do tego, żeby wybierano rasy bardziej pozytywnie (i dajcie jakąć fajną umiejętność krasnoludom)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Katamin
Mistrz Toporów



Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Morii

PostWysłany: Wto 17:03, 19 Gru 2006    Temat postu:

Cicho kirkor skomlesz jak pies pod płotem mamy to co mamy i to nam narazie wystarczy a co do pomysłu Dawidesa to nie jest taki zły mozna by opracować takie cuś i moge się tym zajać . Co o tym sadzisz Glorze ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarr
Kapitan



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mordor

PostWysłany: Wto 20:48, 19 Gru 2006    Temat postu:

JESLI mialoby by cos takiego wypalic to proponuje wymyslone przeze mnie premie :

Rohhirimowie - 7% Łuk i 5% Bron Jednoreczna
Gondorczycy - +20 % Bron Jednoreczna
Elfy z Rivendell - +15 % Łuk
Elfy z Lorien - Bron Jednoreczna +5 % i Łuk +10%
Krasnoludy - Bron Dwureczna +17%
Orkowie - po 5 % do obydwu broni
Haradrimowie - Łuk 7%
Gobliny - po 5% do obydwu broni
Uruk-Hai - + 10 % do obydwu broni

Mysle ze przydało by sie cos takiego jak dodatkowe umiejetnosci dla kazdej krainy, wiem ze juz sa aleee...


Rohhirimowie - Zaawansowana jazda konno, mozliwosc strzelania z luku na koniu i walki mieczem, tresowanie koni,
Gondorczycy - Zaawansowana walka w zwarciu, lepsze obleganie,
Elfy z Rivendell - Strzelanie dwoma strzalami naraz i kamuflaz w lesie
Elfy z Lorien - Strzelanie dwoma strzalami, naraz kamuflaz w lesie i lepsze zlodziejstwo
Krasnoludy - lepsze wydobywanie surowcow ( mam na mysli to ze surowce nie ulegna zniszczeniu itp itd), poslugiwanie sie dwoma toporkami,
Orkowie - kopanie dolkow sluzacych jako kryjowka, walka dwoma mieczami naraz, pozeranie ludzkich cial
Haradrimowie - celne rzuty wlocznia i kamuflaz na pustyni
Gobliny - chodzenie po scianach kamuflaz w jaskiniach itp, pozeranie ludzkich cial
Uruk-Hai - bieganie w ciezkiej zbroi, dluga wytrzymalosc na zmeczenie i pozeranie ludzkich cial ( pozeranie ludzkich cial bedzie dodawac pewna ilosc punkto zycia)

A tutaj dam premie dla krain w ktorych moga byc prowadzone przygody.

Fangorn - mozliwosc kamuflazu, wieksze obrazenia od luku,
Ruiny - szczescie na znalezienie czegos, lepsze walka na dystans,gorsza walka w zwarciu,szczescie na znalezienie surowcow,
Żelazne wzgórza- szczescie na znalazienie czegos, lepsze walka w zwarciu, gorsza walka na dystans,szczescie na znalezienie surowcow
Buckland - mozliwosc kamuflazu,wieksze obrazenia od luku,
Pustynia Grzmiacych wichrow - gorsze obrazenia od luku, gorsze obrazenia od magii, szansa na zabladzenie,
Gondor - lepsza walka w zwarciu, lepsza walka na dystans,
Rohan - lepsza walka na koniu, szybsza jazda na koniu,
Isnegard - szansa na zabladzenie, wieksze obrazenia w walce w zwarciu,
Moria - szczescie na znalezienie czegos, szczescie na znalezienie surowcow, gorsza walka w zwarciu, gorsza walka na dystans, mozliwosc zabladzenia,
Mordor - mozliwosc zabladzenia, lepsza walka na dystans, lepsza walka w zwarciu, szczescie na znalezienie czegos,
Rivendell - mozliwosc kamuflazu, lepsza walka na dystans, gorsza walka w zwarciu,
Lorien- mozliwosc kamuflazu, gorsze szanse na znalezienie czegos,
Mroczna Puszcza - lepsza walka na dystans, gorsza walka w zwarciu, mozliwosc kamuflazu, gorsze szanse na znalezienie czegos,
Ithlien - lepsza walka magią, szczescie na znalezienie czegos, gorsza walka na dystans, lepsza walka w zwarciu,

Wiem ze moje propozycje sa takie sobie, ale prosilbym o nie krytykowanie. Twisted Evil

PZDR


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Scarr dnia Śro 19:34, 20 Gru 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Glorfindel
Król Śródziemia



Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:17, 19 Gru 2006    Temat postu:

Dzięki Dawideas musze przyznać ci rację dobrze myślisz. Ale chciałbym uniknąć w naszej grze obliczeń. A wiec zrobimy może tak że np. w Mrocznej puszczy będzie można lepiej strzelać z łuku. Np. Kto jest w Mrocznej tego celność jest lepsza i zadaje więcej obrażeń.
Czekam na propozycje.

Doskonale Drops wszytsko się zgadza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashleage
Wieśniak



Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 20:31, 19 Sty 2007    Temat postu:

Napisałeś, że czekasz na propozycje, więc zacznę tak:

Tak, więc moim zdaniem to, że są jakieś bonusy oraz ujemne to walki w różnych miejscach to jest łądnie mówiąc fatalny pomysł. Powiedzmy na przykład, że ktoś jest w mrocznej puszczy (nie jest to elf) i jest tam bonus do walki na odległość to on nie widząc zupełnie nic będzie napierniczał z łuku/kuszy jak terminator rzadko chybiając. Albo jeszcze lepiej Moria - Królestwo Krasnoludów i są tam ujemne modyfikatory to walki w zwarciu no da się przeżyć walkę dystansową, choći tak nie widzę przeszkód. Przecież Krasnoludu tylko walczą w zwarciu i we własnym domku mają gorzej się bić??? Trzeba trochę pomyśleć nad tym. Zamiast tych modyfikatorów cośinnego wymyślić a nie głupoty pisać.

A czemu niektóre rasy mają takie małe dodatkowe umiejętności? W porównaniu z Elfami, dobrymi Ludźmi czy Krasnoludami to Haradrimowie, Gobliny i Orkowie są sporo słabsi.

Dobra oprócz tego interesuje mnie jeszcze jedno. Co to zabladzenie?? Razz

Sorka, jeśli kogoś uraziłem tym postem i pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarr
Kapitan



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mordor

PostWysłany: Pią 21:27, 19 Sty 2007    Temat postu:

Hmmm tu sie liczy IQ, na miejscu grubego krasnoluda dalbys rade powiedzmy 4 goblinom w 'domku'? Czy tam pisze ze 99% strzal trafia w cel?Nie?To czemu stwarzasz problem?Chyba zle sie walczy lukiem w ciasnych tunelach kopalnii morii?Mieczem zreszta rowniez... Ekhem tam pisze ze gorsza walka na dystans i zwarciu tak btw...Jesli trzeba cos innego wymyslic to moze.... WYMYSL!A nie glupoty piszesz, co?


Zabladzenie? Aaaa nie powiem... Sam sie domysl albo rusz troche mozdzkiem Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ashleage
Wieśniak



Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 11:32, 20 Sty 2007    Temat postu:

Mniejsza o zabladzenie, ale moim zdaniem krasnoludy chyba nie budowały takich miejsc, w których nie mogą się bronić i tu widać, że prawdopodobnie nie czytałeś i nawet nie oglądałeś WP, bo byś wiedział, że w Morii było miejsca na "strzelanie" i walkę w zwarciu, a nad umiejętnościami możę się zastanowie. Można zronić to inaczej, np. niektóre miejsca mogą emanować magią, która blokuje wszelką inna, albo w tych miejscach przeciwników odpornych lecz nie całkowicie na oręż, broń dystansową czy magię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Katamin
Mistrz Toporów



Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Morii

PostWysłany: Nie 10:37, 21 Sty 2007    Temat postu:

spokojnie koledzy , nic z tego co powiedzeliście nie jest złe ( oprucz grubego krasnoluda Smile ) wszystko sie zgadza , a pozatym nie kturych rzeczy nie warto wyjasniać i tyłumaczyć ( jak " zbłądzenie " ) pozatym wszystkie pomysły sa dobre ale nie wszystkie warto wprowadzać , a jeszcze jedno orkowie nie mają mniej umiejetności , sam tworzyłem umiejetności kure są ( albo były ) w dziale " informacje o kartach " i zostały one przyjete przez forumowiczów i głuwneo admina wię moim zdaniem były one OK

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarr
Kapitan



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mordor

PostWysłany: Nie 13:04, 21 Sty 2007    Temat postu:

Okkkk....kkkkk...kk


(jedyne co potrafia dobrze powiedziec Razz )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gra oparta na Władcy Pierścieni. Strona Główna -> Propozycje i Problemy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin